Ads Header

                                                                       
z

Este o blonda frumoasa, cu ochi albastri, dar niciun barbat nu s-ar uita la ea. “M-a fulgerat in crestetul capului cand am văzut-o GOALĂ"

In adolescenta, Lisa Cross cantarea doar 40 de kilograme si era complexata de faptul ca trebuia mereu sa-si cumpere haine de la sectiunea pentru copii.
Viata ei s-a schimbat complet cand a facut o pasiune pentru bodybuilding, iar trupul sau firav s-a transformat radical intr-unul cu muschi. Dieta britanicei s-a schimbat si ea: daca inainte se infometa ca sa fie cat mai slaba si nu depasea 500 de calorii pe zi, acum , Lisa mananca 10 mese pe zi, care totalizeaza 5.000 de calorii, scrie Daily Mail.
“Nu m-am simtit niciodata atat de bine in pielea mea, ma simt feminina, sexy. In toti acesti ani de cand am inceput sa fac bodybuilding, atitudinea mea fata de mancare s-a schimbat complet. Nu mai mananc mancarea pentru gust, o privesc ca pe un combustibil care imi da forta si energie”,spune femeia.

Vezi imaginea