Ads Header

                                                                       
z

Alexandra Harra, filmata in timp ce face dragoste cu prietenul ei!

Luate separat, rotunjimile sale sunt departe de ideal. Aparitia per ansamblu, in schimb...e perfecta pentru cele mai fierbinti scenarii. Fiica prezicatoarei Carmen Harra a decis sa arate, in cele din urma, tot ce considera ea... ca are mai bun.

Blonda a lepadat hainele si a pozat doar... in tatuaje, in cel mai nou numar al unei reviste pentru domni. De parca pictorialul nu ar fi fost suficient de incitant, Alexandra a "scapat" si cateva povesti de alcov.
Am aflat, astfel, ca - pe modelul Kim Kardashian - si romancuta noastra apare intr-o filmare deocheata. Ce sa zic, acum...asteptam ca un odios infractor sa-i fure datele de pe telefon, sa ne lamurim si noi cum stau lucrurile...

Formele ametitor de.... curbate ale Alexandrei Harra au iesit de sub hainele minuscule si s-au lipit de coperta unei reviste pentru barbati. De acolo, blonda de 26 de ani zambeste si isi trateaza admiratorii cu ce are mai de pret: posteriorul.... generos, poate cel mai... mare dintre cele care au vazut la noi lumina tiparului intr-un... asemenea context.

“Sunt super entuziasmata si am multe emotii in legatura cu acest pictorial. A fost prima data cand m-am dezbracat de tot, dar iti spun nu am avut nicio problema. Am lucrat cu Eduard Aninaru care a lucrat foarte mult si cu Inna. Si eu nu am nicio problema sa ma dezbrac atunci cand sunt nevoita sa o fac, si, deci, nu am avut nicio problema. Nu spun ca ma dezbrac foarte des, dar n-am avut nicio problema sa lucrez cu el si sa fiu dezbracata in fata lui”, ne-a marturisit Alexandra.

Alexandra isi arata la fel de mandra si sanii voluminosi. In unele fotografii ramane chiar acoperita... doar de